Odp: BIOS i twarde dyski

Autor: paff (paff1_at_kki.net.pl)
Data: Sat 12 Feb 2000 - 16:00:49 MET

Użytkownik GLide <glyder_at_friko3.onet.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:=q6kOGVWJFwuH9gwPSDcRklsFEZx_at_4ax.com...

> To normalka. Winda potrafi przejac wykrywanie dysku.

Nie da sie tego jakos wylaczyc ?

Wkurza mnie to, bo drugi dysk traktuje jako rezerwowy i na nim trzymam
wszystkie kopie. Jezeli udalo by mi sie go wylaczyc, to w chwili zlapania
jakiegos vira, mam pewnosc, ze wszystkie kopie sa bezpieczne. A jezeli Win
mi wykryje oba, to jak cos zlapie, to mam po kwiatkach... :(

--
Pawel Marek
paff1_at_kki.net.pl