Odp: Odp: twardziel po linuxie

Autor: SIRIUS (junak95_at_kki.net.pl)
Data: Sat 12 Feb 2000 - 21:50:42 MET

Użytkownik Piotr Wiśniewski <navigator_at_poczta.fm> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:1%9p4.6122$Q3.154331_at_news.tpnet.pl...
> Użytkownik Łukasz Bromirski <L.Bromirski_at_gazeta.pl> w wiadomości do grup
dys
> kusyjnych napisał:389EE8DF.AB0EDF70_at_gazeta.pl...

> Wszystko by sie zgadzalo, gdyby nie ..... no wlasnie
> Mam ten sam problem z HD
> fdiskiem nie moge ani zalozyc, ani usunac zadnej partucji linuxowej
> ma part.18MB DOS a reszta z 1220MB to partycja LINUXA UNKNOWN
> I co wy na to???
Trzeba uzywać Partition Magic ale uwaga komp musi byc uruchomiony poprzez
Shift i F5 bo inaczej wyskoczy "brak pamieci" czy cos takiego i po restarcie
mozna sie spodziewac sieczki na dysku - u mnie tak bylo.