Odp: Znowu Overclocking...

Autor: Masterboy (tymek_at_public.rz.pl)
Data: Sat 12 Feb 2000 - 21:39:12 MET

> Ja mam celka 300A i taka sama plyte - na 83 chodzi bez problemu ale
> chcialbym sprobowac na 100. Jak zwiekszyc napiecie?

Jesli masz abit bx6 2.0 to wszystkie ustawienia sa w biosie (pierwsza
pozycja w menu glownym)...
na samym dole (w podmenu) wtedy masz ustawiena napiecia (wczesniej musisz
odblokowac mozliwosc jego zmiany linijke wyzej), jesli nie masz takich opcji
to moze masz jakis stary bios... ja mam najnowszy jaki wyszedl (bodaj NW)

sorki za lamerski opis ale nie pamietam dokladnie jak sie poszczegolne opcje
nazywaja