Re: Program zamiast wygaszacza ?

Autor: Zbyszek (zbyszek_at_gd.home.pl)
Data: Sat 12 Feb 2000 - 20:33:11 MET

Użytkownik paff <paff1_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:38a56db4_at_news.vogel.pl...
> Cześć!
> Czy jest może jakiś sposób, żeby zamiast wygaszacza uruchamiał mi się
jakiś
> konkretny program ?
>
> Paweł

Kiedy wygaszacz to właśnie jest konkretny program :) AFAIK to zwykły plik
wykonywalny z paroma procedurkami extra :) Żeby uzyskać to, o co Ci chodzi,
musisz gdzieś znaleźć "przejściówkę" - plik .SCR, który potrafi uruchamiać
dowolny plik. Widziałem coś takiego, tylko nie pamiętam gdzie...