matrox dual head - problemy

Autor: Jabba (Jaby_at_priv6.onet.pl)
Data: Sat 12 Feb 2000 - 19:48:28 MET

Czy miał może ktoś problemy z uzyskaniem obrazu na TV.
Mam dobry obraz ale tyllko przy włącząnej opcji rozciągnięcia pulpitu na drugi monitor.
Natomiast włączanie różnych opcji znajdujących się w Power Desku nie daje rezultatu.
Nic nie daje przełączanie się między:
- Dual head disabled
- Dual head Clone, DvdMax or Zoom
- Dual head Multi-Display
W dodatku ostatniej opcji nie da się nawet włączyć . Po restarcie wraca na pozycje drugą.
Po wejściu do "Desktop TV Settings" pojawia się ładny obraz kontrolny, natomiast po wyjści zaraz
znika. Podobnie w "DVDMax Tv Settings.
Zaznaczenie "Use Dual Head Clone" nic nie daje.

Jest jeszcze jedna, dla mnie dziwna rzecz.
Np. przy starcie kompa, zaraz po załadowaniu się widozy, wydaje się, że karta wyraźnie próbuje coś
na TV wyświetlić. Obraz zaczyna mrugać, w jakichś półsekundowych odstępach. W tym czasie obciążenie
procka jest bardzo duże. Trwa to może z 10 sekund

Raz udało mi się uzyskać clone. Było to zaraz po zainstalowaniu sterowników.Był wtedy widoczny tylko
jeden monitor.
Ustawiłem "Dual Head Clone..." i po restarcie kompa, na TV pokazał się obraz pulpitu. Tyle, że na
monitorze było dokłanie to samo, tzn. obraz w rozdzielczości 640x480 / 50 Hz.
Później spróbowałem użyć "Multi-display" i znowu pojawił się drugi monitor i obraz zniknął.

Nie wiem za co się chwycić. Czy nowy bios może coś zmienić ?

Power Desk'a mam w wersji :5.25.019
Display driver :4.11.01.1250
Bios: 1.5 - 22

Mój kom w skrócie to: