Odp: ASUS P3C-2000 PROBLEM

Autor: PIRATES (seba_at_koma-tvk.com.pl)
Data: Sat 12 Feb 2000 - 18:26:00 MET

> Pytanie uzywacie tego Asusa z PIII Copermine? Ewentualnie jak sie
spisuje?!

Tak uzywam go z PIII 500E BOX (Plyta wyswietla mi ze mam 500EB dziwne)
dziala to znakomicie (no prawie gdyby nie ten kopany Live) proc sie kreci na
750 (5 x 150) ja mam ustawionego na 710 (5 x 142)

Pozdrawiam jakby ci do glowy przyszlo cos sprawie live do napisz.(w nowym
poscie napisalem szezej o moim sprzecie i problemie)