problemy z tuszem

Autor: Dariusz Rutkowski (Doctorek) (dr_at_szczecin.multinet.pl)
Data: Sat 12 Feb 2000 - 18:10:29 MET

Witam wszystkich

Mam drukarke EPSON300. Jakis czas temu zakupilem do niej tusz, z ktorego
moglem korzystac bardzo krotko (wydrukowalem chyba tylko ze 20 stron). Czy
moze ktos wie w czym tkwi problem? Jak sobie z nim poradzic ? Czy to z winy
kardridza, czy drukarki?

Z gory dziekuje za wyjasnienia

Doctorek

P.S.

Cos mi sie obilo o uszy, ze to moze byc spowodowane zaschnieciem tszu.
Podobno w takich przypadkach mozna sprobowac wsadzic kardridz do goracej
wody na jakis czas (gosciu tak uczynil z kardridzem do HP i zadzialalo). Czy
ten sposob bedzie dobry?