Re: avi --> mpeg

Autor: Jakub Pasoń (djyoyo_at_polbox.com)
Data: Sat 12 Feb 2000 - 13:57:00 MET

Jacek Popławski wrote:

> Czy znacie jakiś program do konwersji z formatu avi do mpeg? Jeśli jest
> to program pod Windows - najlepiej, aby był możliwie prosty (czyli aby
> działał pod WINE), a może istnieje coś takiego pod DOS?

Pod W*****s np. Xing MPEG Encoder, jest bardzo szybki i ma szeroki wybór
ustawień ale nie mam pojęcia czy zadziała pod Wine no i nie jest za
darmo.
Jest też avi2mpg1 prosty, sterowany z lini poleceń programik i jest na
GPL.
Na linuxa mam taki programik mpeg2enc. Jest to encoder i decoder MPEG 1
i 2
ale jako materiał wejściowy musi mieć sekwencję pojedynczych obrazków a
nie avi-ka. Być może znajdziesz go na
ftp://ftp.netcom.com/pub/cfogg/mpeg2 jak nie to pisz do mnie.

Pozdrawiam
Kuba