Odp: Chcesz zarobić? - nie na tej liście dyskusyjnej!

Autor: Tadeusz Stachura (stachtad_at_kki.net.pl)
Data: Sat 12 Feb 2000 - 12:52:11 MET

Drogi kolego!

Niniejsza lista dyskusyjna nie jest miejscem na tego rodzaju ogłoszenia!
Jeśli chcesz zarabiać - założ własną witrynę WWW, załóż własną firmę,
cokolwiek, tylko nie wykorzystuj do tego niniejszej listy, która służy
wymianie informacji na temat "Pecet".

Nie wiem czy wiesze, ale jest bardzo prosty sposób zniechęcenia
osób łamiących przyjęte zasady postępowania. Możesz na przykład
zacząć otrzymywać na swój adres wiele listów krytykujących Twoje
postępowanie, które zatkają Twoją skrzynkę na darmowym bądź co
bądź serwerze, aż będziesz zmuszony ogłosić publicznie poniższy tekst
jak na przyklad:

      "Bardzo przepraszam grupowiczów za wysłanie przeze mnie
       niedozwolonego spamu typu '' pieniądze ''.
       Jednocześnie oświadczam że spam tego typu w moim
       wykonaniu nie będzie miał miejsca..."

Jest to oryginalny tekst listu ogłoszonego na niniejsze liście
dyskusyjnej z dnia 11 lutego br. Przeczytaj ją!

Kończę słowami starej piosenki Shakin' Dudi
"Zastanów się co robisz!"

Tadeusz Stachura