Re: czcionki

Autor: Michał Młynarczyk (michal.mlnynarczyk.usenet_at_gorilla.com.pl)
Data: Sat 12 Feb 2000 - 10:07:32 MET

> 12.
> 600

> A nie lepiej same czcionki?

ja miałem taki sam problem jeszcze na Windows 95 ENG, po resecie komputera w
czasie ładowania, zniknęły wszystkie czcionki (oprócz dwóch czy trzech),
mimo że zawartość c:\windows\fonts nie zmieniła się. Pomogła tylko
reinstalka.

--
-=[ Michał Młynarczyk ]=-=[ michal_at_gorilla.com.pl ]=-
-=[ Lepper to wspanialy czlowiek! Bezcenny skarb! ]=-