Odp: DFI - opinie

Autor: Barteczek (bgrabowski_at_poczta.fm)
Data: Sat 12 Feb 2000 - 02:44:11 MET

Używam Dfi PA61 z Via 133 i jestem bardzo zadowolony.Płyta była tania, nic
mi się niewiesza komp chodzi bardzo stabilnie. Używam z dyskiem UDMA66 i
chodzi.Podkręcałem mojego Celerona i wszystko chodzi ok.Wg .mnie jak możesz
to kupuj. Wcześniej miałem Gigabyte 6BXC i miałem o wiele więcej problemów
ze stabilnościa systemu na DFi na tym samym sprzęcie chodzi ok.

--
Pozdrawiam Bartek G.
Tel 604324452