Re: PIENIĄDZE

Autor: depesz (depmar_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 12 Feb 2000 - 01:48:30 MET

On Wed, 09 Feb 2000 19:27:37 GMT, "ted" <kokiec_at_poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
>Jak chcesz zarabiać przez E-mail naciśnij ten link
>http://www.sendmoreinfo.com/id/368359
>Będziesz dostawał po parę maili dziennie, w sumie 8-10 kb - czyli nie ma
>problemu ze ściągnięciem. A dostaniesz 30$ miesięcznie (120 zł) czyli
>Internet wychodzi darmowy.
>Jeśli w ciągu 12 godz. otrzymasz plik informacyjny od nich, to znaczy, że
>Cię przyjęli i forsa leci.
>$30 może to nie jest dużo, ale tylko ta jedna firma jest sprawdzona i wysyła
>czeki do Polski. A z czasem kwota rośnie, jeden gość dostał czek na $65 (260
>zł), to nie chodzi, że rekord, tylko takiego znam.

mam pytanka: :-DDDDD
1. czy musze wchodzic przez adres
http://www.sendmoreinfo.com/id/368359, czy moge przez
http://www.sendmoreinfo.com/ ????????
2.dlaczego nie podajesz wszystkich faktow:
>dostaniesz 30$ miesięcznie (120 zł) czyli
>Internet wychodzi darmowy.
a ile ty dostaniesz za mnie?
3.mozesz mi podeslac zeskanowany obrazek tego czeku????

wszystkim ktorzy chcieli by poznac odpowiedzi na te pytania proponuje
przeczytanie ich ponizej:
1. oczywiscie wchodzac przez adres
http://www.sendmoreinfo.com/id/368359, dopisujemy kolejnego
zwerbowanego na konto o numerze identyfikacyjnym 368359 a wiec na
konto Tadka
gdzybysmy weszli przez http://www.sendmoreinfo.com Tadek nie dostalby
NIC :-)
2. zarabiamy tez na Tadka (jesli oczywiscie weszlismy przez jego numer
identyfikacyjny), Tadek za kazdego zwerbowanego lebka tez cos dostaje
3. podesle nie podesle ja i tak SIE NIE ZAPISZE.

pozdrawiam
Marcin "depesz" Depczynski
depmar_at_poczta.onet.pl
depesz_at_venus.wmid.amu.edu.pl