Re: P II - blokada mnoznika ?

Autor: bamber (bamber_at_arno.pl)
Data: Sat 12 Feb 2000 - 01:36:25 MET

Witam,

Podkręciłem swój PII 233 na 291 i czasami, gdy gram w grę, wywala mi się
Ddhelp chyba z rozszerzeniem exe (nie pamiętam). Co to jest Ddhelp i
dlaczego tak się dzieje? Powtórzę się jeszcze, bo pisałem już w którymś z
postów, że czasami także podczas grania system wraca do pulpitu albo obraz
gry staje w miejscu i wtedu już tylko mogę zrestartować system.
Czy ktoś się już z tym spotkał? Może się zbytnio przegrzewa? Przy ustawieniu
zegara na 266 wszystko działa bez problemu.
Aha, mam płytę Atrend 6130 440LX AGP.

Pozdrowienia, Marcin
bamber_at_arno.pl