Skad mam enkodery

Autor: sebollah (sebollah_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 11 Feb 2000 - 23:09:52 MET

Czesc
Zainstalowalem Audiograbbera i dziala ok, ale u dwoch moich znajomych
nie chce dzialac - w settings MP3 pokazuje , ze nie ma wewnetrznych
"MP3 or WMA CODECS " i wola o jakis zewnetrzny program.
U mnie pokazuje, ze mam:
Fraunhofer IIS MPEG Layer-3 Codec(profesional)
MIcrosoft Windows Media Audio Codek (WMA)
Konwerter Microsoft PCM

Oczywiscie ciesze sie, ze u mnie jest ok, ale nie daje mi spokoju skad
ja to mam( nie przypominam sobie, zebym cos takiego instalowal), no i
chcialbym im tez pomoc.
Stąd pytanie:
Skad sie powyzej wymienione biora?

Pozdrawiam