Re: Jaka karta graficzna do biura (do SONY G200)

Autor: Lukasz Bajoński (lukasz_at_gt.pl)
Data: Fri 11 Feb 2000 - 22:02:44 MET

Witold Masznigut vel Vitto <vitto_at_box43.gnet.pl> napisał(a):

> (IMHO) jeżeli do zadań biurowych czyli 2D to raczej proponował bym
> MatroxaG400 jedną pewną zaletą jest wyśmienite 2D ,albo ewentualnie
> tańsze G200

Wow, do biura G400, nieźle ;)
Niestety zupełnie bez sensu, do 2D wystarcza JAKAKOLWIEK firmowa karta
graficzna, może dostaniesz jeszcze np 2 MB Matroxa G100 (<200 zł) lub
dowolną ATI (na Rage128, 16 MB za ok 350 zł), jeśli chcesz coś jeszcze
tańszego to może jakieś Savage Diamonda z jak najmniejszą ilością
pamięci