Odp: Jaka karta graficzna do biura (do SONY G200)

Autor: Sten (sten_at_tsk.pl)
Data: Fri 11 Feb 2000 - 21:29:43 MET

> poszukaj na szrocie jakiegoś Mystique, albo Millenium - powinieneś to
> dostać za ~~100PLN z groszami (zależne od wersji oczywiście).
> ja mam Mystique170 i jestem zachwycony jakością obrazu na moim
> trynitronku.

Przeciez facet wyraznie napisal , ze karta ma nie byc ze szrotu.
Mam PR710T (ctx-trinitron) i V3-2000, obraz w 2D jest naprawde ostry i
wyrazny, do zastosowan edytorow i CADa itp. wrecz na miejscu.

Takze, ja polecam spokojnie Tobie Voodoo3 Velocity100 czyli z 8MB SGRAM
(jesli chodzi o odswierzanie to niczym sie nie rozni od v3-2000-3000),
dodam, ze ja pracuje w 1024x768 przy 100Hz, a karta spokojnie wyciaga 85Hz w
1280x1024.Cena - jakies 250zl.
No i jeszcze pogracie w nowe gry, tylko nie sciemniaj, ze NIE ja nie bede
gral.

--
              Sten