Odp: riva tnt1 + voodoo2

Autor: Sten (sten_at_tsk.pl)
Data: Fri 11 Feb 2000 - 19:52:31 MET

> i tak to g...o da, bo voodoo nie obsluguje texturingu AGP
> Tyle ze jeden slot PCI wiecej.

Osobiscie mam V3 PCI (mus to mus),a PCi ma przepustowosc 130MB/s (moze sie
myle), a AGPx1 cos ponad 500 takze nie mow, ze to g..o da.
V3 tylko nie obsluguje texturingu AGP poza tym jest karta AGPx2, ale
szczerze mowiac ile osob z tego korzysta.

A jak sobie kupie :-) (niedlugo)V5-6000 128MB to co mam opierniczyc 3dfx, ze
mam 64 RAM a oni mi mowia, ze V5 nie obsluguje texturingu AGP, hehe.
Powoli jest tak, ze coraz wiecej pamieci jest na karcie niz ram-u w kompie +
kompresja tekstur - na co komu "smieszna" idea intela.

Pamietaj jak nie wiesz o co chodzi, to chodzi a kase.

Pozdro

--
              Sten