Re: PL-Pro MMX

Autor: Marq (marq_at_core.com)
Data: Fri 11 Feb 2000 - 19:57:54 MET

max <tecza6_at_priv7.onet.pl> came up with:

>Lepiej zmien plyte. Wyjdzie drozej, ale bedzie dzialac tak jak powinno.

ze zmianą plyty wolalbym poczekac. nie wiem jak MaX, ale wydaje mi sie
ze mamy podobna sytuacje. u mnie to wyglada tak: dwa kompy, jeden
asus tx97 a drugi abit bh6. i wyobraz sobie ze dziadek AT chodzi lepiej
od ATX'a. zadnych zwisow, zadnych klopotow, na dodatek pomimo wolniejszego
proca /233/ wyglada, ze chodzi szybciej od abita /333/
nie wiem jakim cudem.... i dlatego chetnie pobawilbym sie tym asusem,
tym bardziej ze wlasnie sie dowiedzialem ze poleci on na 75mhz, a
mnoznik da sie zmienic na x6. jestli faktycznie po takich zabiegach
maszyna pojdzie na 450 i bedzie pracowac stabilnie, to ja sie tego
sprzetu do smierci nie pozbede ;-)

--
marq