Rockwell HCF 56K Speakerphone PCI Modem.

Autor: Jakub Wasielewski (wasyl_at_tomsnet.pl)
Data: Fri 11 Feb 2000 - 16:22:34 MET

Witajcie!

     Mój znajomy kupił sobie niedawno taki modem, i ma z nim problem.
Muszę przyznać, iż po przyjrzeniu się dokładnie ręce mi opadły więć piszę
do Was. Otóż pozornie wszystko jest super, win98 nie widzi żadnych pro­
blemów ze sprzętem vel konflikty itp. Jednak w trakcie działania modem
blokuje myszkę! Próbowałem różne myszki, i w różny sposób je podłączałem
(COM1, COM2, port PS/2), nic nie skutkuje, gryzą się i tyle. Pomóżcie,
będziemy bardzo wdzięczni ( ja z ciekawości, nigdy czegoś takiego nie wi­
działem, a kolega za informacje oraz uratowanie czupryny i nerwów ;)).

Pozdrowienia,

--
[X]    Jakub Wasielewski    * GB/CA d- s+:+ a23 C++ UBLOC+++ P+ L+++ W++ [X]
[X]    wasyl_at_tomsnet.pl     * E--- N++ PS+ PE+ Y+ PGP+ X++ R b++ D+ G++  [X]