Re: UDMA66 - jakos to wolne

Autor: Rafał Kumorek (kumorek_at_sawan.com.pl)
Data: Fri 11 Feb 2000 - 14:57:38 MET

Paweł Ruta wrote:

> Win98 - wszytskie drivery sa poprwanie zainstalowane (te do hpt366, ktore
> pojawiaja sie jako kontrolery SCSI, jak i busmastery itp.). Wszytsko wskazuje,
> ze instalacja jest poprawna, tylko pewnie cos nie tak z ustawieniami.
>
> Tak przy okazji, to zauwazylem, ze gdy przelaczylem dysk do UDMA66, to procesor
> przy takim samym taktowaniu zaczal sie zawieszac - po peoroceniu do udma33 znowu
> bylo oki. Ktos ma podobne doswiadczenia?
>
> Mowglie

Poczytaj alt.comp.periphs.mainboard.abit ! - jest tam wiele podobnych problemow.
Ten problem z zawieszaniem sie podobno rozwiazuja nowe drivery i BIOS.
Obecnie driver do HPT366 to 1.22 na www.highpoint-tech.com,
a BIOS to PL(1.21 - BIOS do HPT366) na www.abit.nl.
Problemu z transferem UDMA66 probuje rozwiazac juz od tygodnia i nic.
Probowalem roznych BIOSow, driverow, systemow i nic - jest gorzej
niz mialem w trybie PIO Mode 4/DMA w Windows na moim starym Pentium133.
Przy czym mam na mysli wynik Sandra99. Dawniej 9500, teraz 7500.
HDTach pokazuje, ze jest wszystko OK-
max 18 MB/s min 10,5 MB/s burst 58 MB/s.

Dzisiaj jeszcze pogrzebie w BIOSie, jak mi sie uda to dam znac !

Rafal Kumorek