Odp: Monitory - Proszę o SZYBKĄ odpowiedź ! /Dziękuję/

Autor: PUP Jawor (wrja_at_up.gov.pl)
Data: Fri 11 Feb 2000 - 13:32:29 MET

HOUK !!!!

Nie wiem czy już kupiłeś, ale ja teraz właśnie
dokonałem zakupu LIKOM FUTURA K0034LD, cczy jakoś tak.
Rozdzielczości do 1600x1200x75Hz jak podaje instrukcja, plamka 0,26.
Ale taraz pobawiłem się nim trochę, i jakę na sterach od
HIGHSCREENA 1795P, no i PStripa też zamontowałem
 i jest super, w 1024x768 daje rade na 100Hz,
i obraz miodzio, no i wogóle jak na razie jestem zadowolony.
Cena tego monitorka to ok 1200zł, ja dałem 1100zł po negocjacjach.

POZDROWIENIA
PW.

Użytkownik /// Kaszpir /// <demoman_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:87relr$7rd$1_at_isp.omega.com.pl...