Re: Ogromny plik, jak podzielic na kilka

Autor: Arkadiusz Danilecki (szopen_at_aurora.put.poznan.pl)
Data: Fri 11 Feb 2000 - 13:40:54 MET

In article <880t11$qp4$1_at_sunsite.icm.edu.pl>, gryfi_at_promail.pl wrote:
>WItajcie !
>
>Mam bardzo duzy plik txt. Jesli chce go przegladac more , albo vi
>to moj komputer wysiada. Chcialbym podzielic ten plik na kilka
>mniejszczych i wtedy dopiero edytowac. Czy jest to mozliwe?
>
>Pozdrawiam !
 TO ile ten plik ma? Ja za pomoca vima ogladalem pliki 8megowe nawet.
A edem da sie nawet wieksze, o ile oczywiscie ktos umie obslugiwac
eda (ja nie umime, ale tutaj w pracy jest jeden stary terminalowiec
ktory umie :))) ).

szopen

Zyjemy w parszywych czasach i jedynym pocieszeniem jest to,
ze gdybysmy sie urodzili dwadziescia lat pozniej, zylibysmy w
jeszcze badziej parszywych