Re: Padnięty twardziel/Odzysk danych

Autor: MHM (mhm_at_jtt.wroc.pl)
Data: Fri 11 Feb 2000 - 10:57:58 MET

> Zdaje sie ze to coraz czestszy temat ost. czasy
> Jednego posta juz poslalem ale teraz do wszystkich zainteresowanych
>
> http://www.mbm.com.pl/ tam pytac nigdy nie korztstalem z ich uslugi
> odzysk danych, ale to jedyny namiar jaki znam
>
> PS. to jest w Katowicach-Piotrowicach

Jakis miesiac temu sie z nimi kontaktowalem, bo mi padla
elektronika w dysku. Wyglada to tak:
Wysyla sie do nich uszkodzony dysk, po jakichs max 2 dniach dostaje
sie od nich expertyze odnosnie ceny za uratowanie danych. Cena
min. to 1000zl netto. Jesli po dokonaniu expertyzy nie zdecyduje
sie na ich uslugi to trzeba zaplacic za expertyze 400 zl netto.
Cena koncowa zalezy od rodzaju uszkodzenia dysku, pojemnosci.