Odp: szyfrowanie/zabezpieczanie danych

Autor: Paweł Bąkowski (pawelb_at_toyrad.com.pl)
Data: Fri 11 Feb 2000 - 10:02:01 MET

O freeware tego typu nie słyszałem wogle a to co znam to to po prostu poziom
przedszkola, ale wiem że istnieja programy komercyjne i zaraz wygrzebie w
swoich materiałach tylko według tego co pamiętam NT będzie tańsze o wiele
tańsze

U mnie w pracy jest bardzo proste rozwiązanie wszystko na sieci i tylko na
serwerze,
a dysk C: w najmniej oczekiwanym momęcie dal usera jest formatowany i
instalowany od nowa,
jak ktoś tam cos miał to ma pecha i wtedy ja admin ide na chorobowe :)))))))

Pablo

Użytkownik ROGER <pszum_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:880hth$p3t$1_at_helios.man.lublin.pl...