Elsa Victory Erazor

Autor: IRENEUSZ GŁADYSZ (iro68_at_priv2.onet.pl)
Data: Fri 11 Feb 2000 - 09:32:30 MET

Mam kartę Elsa Victory Erazor z wyjściem telewizyjnym, która do
czasu przeinstalowania systemu działała poprawnie ( tzn. : mogłem nagrać
film z magnetowidu na HDD , obrobić programem MEDIA STUDIO
PRO 5.2 a następnie nagrać go spowrotem na taśmę video ).

Po przeinstalowaniu systemu mogę nagrać film z magnetowidu na HDD
lecz nie mogę go nagrać na taśmę video po obrobieniu.

Problem polega na tym że nie wiem jak ustawić parametry karty lub systemu
aby był sygnał wysyłany z karty wyjściem telewizyjnym ( do odbiornika
typu magnetowid lub telewizor ).Karta wygląda na sprawną poniewarz
przy wyjętej wtyczce monitora z karty grafiki podgląd jest na monitorze,
czyli sygnał wyjścia telewizyjnego z karty działa, po podłączeniu monitora
ponownie nie wiem co i jak ustawić aby ten sygnał był aktywowany
podczas wyświetlania plików AVI lub innych.

Systemu nie zmieniałem tylko przeinstalowałem ( win 98 PL )- korzystam
z DirectX 7.0 PL , mam najnowsze sterowniki do tej karty z internetu.

Proszę o kontakt osoby które miały z czymś takim do czynienia pod adres:

iro68_at_priv2.onet.pl