Odp: modem Spiryt.jak instalowac?

Autor: Ryszard Lenartowicz (rylen_at_in.com.pl)
Data: Fri 11 Feb 2000 - 07:05:20 MET

Użytkownik sebollah <sebollah_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:yRMo4.2035$Q3.58538_at_news.tpnet.pl...

> Czesc
> U mnie instalowal sie na roznych COMach i nie chcial dzialac.
> Okazalo sie, ze byl walniety ( nówka).Po wymianie na inny zainstalowal
> sie od razu i do tej pory mnie nie zawodzi.
> Moze Twoj tez jest walniety?

Modem jest napewno dobry bo na wymiennym dysku udalo mi sie go zainstalowac
( obecnie na nim pracuje, ale musze zwolnic ten dysk)
Aby go zainstalowac uzylem "sztuczki" na COM2 zainstalowalem modem
zewnetrzny
potem wlozylem karte SPIRIT i zainstalowal sie na COM3 , pewnie wyczol ze
jak
COM2 zajety to trzeba isc dalej.... Ale jak probuje to powtorzyc na
wlasciwym
(moim) dysku to proponuje mi instalacje na LPT1.......bez prawa wyboru
Na " dobrym" dysku zainstalowal sie jako KOM3 adres 3E8, przerwanie 0
ale na moim instaluje sie na COM2 i za nic nie moge mu zmienic adresu na 3E8
ktore chyba jest wlasciwe.