Re: nr seryjny do rejestratora polaczen 1.02

Autor: sebollah (sebollah_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 10 Feb 2000 - 23:39:12 MET

>Jeeezu. Ja Ci dam od jakiegos corela, psp czy innego windows
>commandera (no, moze nie do niego bo facetowi sie nalezy za solidna
>robote) ale nie do rp. To przeciez kosztuje grosze. Na prawde cie nie
>stac? Przeciez on zarazem pomaga oszczedzac.

Zgadzam sie w zupelnosci.Kupilem i nie zaluje.
PS
To chyba najbardziej poszukiwany i chyba nieosiagalny numer lub
crack - co chwile ktos go poszukuje. Przyznam sie , ze ja tez
szukalem, ale dalem spokoj i zamiast wydawac siano na impulsy i
poszukiwania wydalem na program co rowniez polecam

Sebastian
sebollah_at_poczta.onet.pl
sebollah2_at_poczta.fm