Odp: Pomocy (hasło w Toshiba) !!!!!!

Autor: Paweł Bąkowski (pawelb_at_toyrad.com.pl)
Data: Thu 10 Feb 2000 - 21:16:12 MET

Z tego co ja wiem to większości są to specjalne dyskietki startowe, ale może
się myle bo dawno miałem do czynienia z notebookami. IBM niektore tak mają
napewno bo miałem takowy i przed sprzedaża męczyłem się by to świństwo
wykasować

Użytkownik Mariusz <mariuszs_at_lu.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:4Tyo4.10823$34.344099_at_news.tpnet.pl...
> Witam szanownych grupowiczów.
> Mam problem, mój kuzyn zapomniał hasła do notebooka Toshiba 2100CDS.
> Czy ktoś jest w stanie mi pomóc ? Jak je wyczyścić lub zmienić ?
> Podobno jest jakaś magiczna kombinacja klawiszy którą się wchodzi do
Bios-u.