Re: Automatyczne skalowanie osi wykresu Excel?

Autor: KxC (kac_13_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 10 Feb 2000 - 18:00:24 MET

>Sprawa wydawała się banalna. Zilustrować na wykresie liniowym w Excelu prz
>ebieg zmian parametru Y rejestrowanego w ciągu roku w różnych odstępach cz
>asowych. Niekiedy dane były gromadzone co dwa dni, innym razem w odstępnie
>miesiąca, lub kilku tygodni. Proste? No tak, tylko jak zmusić Excela, by k
>olejne wartości Y było obrazowane z zachowaniem proporcji wynikających z o
>dstępów czasowych między kolejnymi danymi Y? Oczywiście można to robić ręc
>znie, ale jak zmusić Excela, by zrobił to sam? Może ktoś zna eleganckie ro
>zwizanie tego błachego problemu?

> [...]

Problem jaki tu Przedstawiłeś to przecież nie jest problemem
Excela ale zjawiska jakie analizujesz.
Bo co się działo między kolejnymi pomiarami jakie występowały zmiany...
 Nie bardzo zrozumiałem ale przecież resztę pomiarów możesz
extrapolować/(linią rergesji)
lub zrobić wykres XY punktowy który wyskaluje Ci osie prawidłowo.
pzdr

--
Najnowsze oferty pracy: http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-praca-oferowana/