Re: CO WARTO KUPIC? (nagrywarka)

Autor: PeterPan (peterpan_at_priv1.onet.pl)
Data: Thu 10 Feb 2000 - 17:41:57 MET

Jacek Śliwa <jacintoo_at_poczta.onet.pl> wrote in message

| Użytkownik PeterPan <peterpan_at_priv.onet.pl> w wiadomości do grup
| dyskusyjnych napisał:38a0ae3f$1_at_news.astercity.net...

| plytek
| Czy
|
| Ja mam nagrywarkę Philipsa PCA 460 RW. Wielu już grupowiczów wieszało na
| niej psy. Ja widać mam szczęście, bo od początku października 1999
nagrałem
| może 20 płyt (fakt, że niewiele) i jak do tej pory żadna płyta nie padła z
| winy nagrywarki (najwyżej z mojej).

A jakich plytek uzywasz (firma, predkosc, kolor)?

| IDE a SCSI? No cóż... Ja jak nagrywam, to boję się ruszyć myszką, żeby
płyta
| się nie zwaliła. Kiedyś się odważyłem i zacząłem grać w Sapera ;), zaraz
| płyta się zwaliła, bo BUFFER UNDERRUN. Komp nie nadążył w dostarczaniu
| danych do nagrywarki, proces musiał zostać przerwany. A SCSI? O komforcie
| pracy z SCSI niech się wypowiedzą ci, którzy go używają...

Czekam i czekam i nie moge sie doczekac :(. Jednak SCSI jest troszeczke
drozszy niz IDE a przy tym nie wiem czy jest sens inwestowania w nagrywarke
SCSI przy dysku IDE.

O.K.

Dzieki za pomoc.
Pozdrawiam

--
PeterPan
peterpan_at_poczta.onet.pl or peterpan_at_alpha.net.pl