Re: CD-R problem -calibration area

Autor: Chris (borq_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 10 Feb 2000 - 17:41:50 MET

Sprawa jest prosta - optyka jest delikatnie przybrudzona lub juz slaba .
Stawiam raczej na to pierwsze - Sam mam identyczny model i czyscilem go juz
pare razy - w zupelnie identyczny sposob rypala mi plytki , ale po
czyszczeniu nagrywala dalej . Dodam ze czyszczenia wymaga na okolo 150
plytek .
A plytka jest juz do wyrzucenia - zobacz sobie przy dobrym swietle, ze na
samym poczatku jest bardzo cieniutka , wypalona linia - nagrywarki uzywaja
tego miejsca do kalibracji ( chyba ) i jesli raz juz jakas sie tam
zkalibruje , to plytka idzie do kosza , mimo iz nic nie jest nagrane . Taka
cienutka linia jest na kazdej plytce - przyjrzyj sie dokladnie , z 1mm przed
lead in .

--