Re: USRobotics Sportster V90 ext - problem

Autor: PeterPan (peterpan_at_priv1.onet.pl)
Data: Thu 10 Feb 2000 - 17:33:51 MET

| ludzie NIE UOGOLNIAJCIE kazda firma ma lepsze i slabsze modele
| co wiaze sie z cena.

Model MessagePlus jest chyba najdrozszym modelem USR. SKad wiec jego
straszne kaprysy odnosnie jakosci linii?

| osobiscie uzywam USR Courier Ewerything zewnetrzny(V-90,X-2)
| .kazde polaczenie mam 115 200
| transfer przychodzacy okolo 5 do 7 Kb/sec
| - i niewiem co znaczy zerwanie polaczenia

Zazdroszcze. Ja swoj sprzedalem bo nie mialem juz cierpliwosci do niego.
Pozbylem sie go z wielkim zalem. Poza niestabilnymi polaczeniami, byl bardzo
fajnym urzadzonkiem. Mial rewelacyjna jakosc dzwieku :).

| aha - dzialam w Warszawie

Ja rowniez ale teraz na szczescie juz nie przez modem :))))).

--
PeterPan