Re: Jaka przyszlosc tanich procesorow?

Autor: Muad'Dib (mbartoszek_at_controlp.tarnow.pl)
Data: Thu 10 Feb 2000 - 16:40:23 MET

Gizmo wrote:

> Mamy obecnie popularne na Pentium III i nieco słabsze ale duzo tańcze
> Celerony. Coś nie widać na razie nowszych typów Celeronów a coraz
> więcej słyszy się o PIII > 600MHz.
> Czy zatem będzie za pół roku jakaś tania alternatywa dla tych nowych
> PIII, pojawią się nowsze (szybsze) modele Celeronów a może ich
> następcy? Nie chodzi mi tu o typ podstawki i jego mocowanie na płycie
> ale właśnie o cenową alternatywę. Wie ktoś może coś więcej?

W tej chwili trwa wojna na najwyzszym poziomie. Na wzmianke
o Pentium 1GHz, AMD wyciagnal z rekawa Athlona 1.1GHz.
Byc moze dlatego mniej slychac o procesorach
dla nizszego pulapu cenowego.
AMD niedawno wypuscil K6-2 533, a w planach na ten rok
jest K6-2+, to takie skrzyzowanie K6-2 i K6-III.
Maja byc rowniez procesory na core Athlona
ale w tanszej wersji - zobaczymy.
Intel tez chyba musi kontynuowac produkcje procesorow
w cenie Celerona, bo inaczej calkiem straci rynek.
BTW ciekaw jestem ile ludzi by mialo
komputery, gdy musieli kupowac procesory po 3 tys.PLN
albo wiecej.
Pozdrawiam.
Muad'Dib