Re: Win98 czy plyta glowna?

Autor: Łukasz Piestrzeniewicz (glord_at_stud.ics.p.lodz.pl)
Data: Thu 10 Feb 2000 - 15:16:23 MET

Filip Pilachowski napisał(a):

> czesc
> podejme temat, bo mnie to juz wqurwia:
> 1.swirzutki systemik, nic skomplikowanego, plyta "pcsyf"-win98SE
> 2.plyta Bx intel -win98SE
> 3.jakis inny syf -win98se
> 4.moja maszyna (dobra)-win98se (przestalo po wyjeciu karty sieciowej)
> Wszystkie i kilka innych lacznie z 2 notebookami podobnie sie zachowuja, po
> jakims czasie wszystko jest ok.
> O co tu chodzi?

Zwis przy wyjściu?
Otóż panowie z ms stwierdzili że system zamyka się zbyt długo i
postanowili to zmienić (na gorsze ;). W chwili obecnej Win98 nie kończy
pracy wszystkich sterowników przy zamykaniu systemu. A sterowniki na to
zwis...

Można to wyłączyć programikiem msconfig, dołączanym do systemu.
Uruchomić go przez Start->Uruchom...->msconfig.
Na zkładce Ogólne znaleźć przycisk Zaawansowane... i w nowo otwartym
okienku zaznaczyć trzecią pozycję od dołu.

                        Łukasz
                        glord_at_stud.ics.p.lodz.pl