obraz z kamery przez internet...

Autor: Jacek Janczyk (jjanczy_at_kis.p.lodz.pl)
Data: Thu 10 Feb 2000 - 14:00:03 MET

Cze!

Mam taki problem: znalazlem w firmie cudo o nazwie "Zoltrix Face-to-Face"
(jakis graber z wejsciem composite i s-vhs, do tego prymitywna kamerka +
soft) - czyli jakis zestawik do video-konferencji (chip: BT848 czy cos w
tym stylu).

Czy mozna (zapewne...) i jak mozliwie prostymi srodkami umiescic na
stronie obraz z tego cuda, tak zeby ludzie mieli podglad przez WWW (dosc
popularne ostatnio).

Prosze o wszelkie porady i sugestie, czas mnie goni - jesli to ma dzialac,
to chcialbym ruszyc do poniedzialku...

pozdrawiam,
| Jacek Janczyk |
| jac_at_writeme.com |