Re: Kupire"Dukenuken3d"

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 10 Feb 2000 - 12:36:47 MET

Dnia 7 Feb 2000 02:32:13 GMT, Filip Ozimek napisał(a):

> Coś ściemniasz. :) Gralem z kumplem w Duke'a poprzez modemy (ja w
>Warszawie on w Sulejówku) na 9600 nasz zaszumionej linii -- więcej nie szlo.

A pamiętacie, jak fajnie się oszukiwało? Np. wystarczyło po cichu zmienić u
siebie opcję niszczenia kamer. Kumple nic nie widzieli, a Ty miałeś nadal
całe kamery i mogłeś obserwować :)
A ten komunikat o desynchronizacji zwalało się na jakąś pierdułkę :)

P.S. ATSD to faktycznie - Duke to była pierwsza gra, w którą grałem przez
kabel szeregowy (dopiero wtedy dorwałem dobry schemat :)

Pozdruffka,

--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl  http://www.joshua.radzisz.krakow.pl/  |