Re: Jaka szybkość dla faksu?

Autor: Wojciech Krolik (mmkrolik_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Thu 10 Feb 2000 - 12:33:32 MET

Wybierz 14400, jesli po drugiej stronie bedzie nizsza wydajnisc, to i tak
komunikacja zostanie nawiazana.
Poza tym sprawdz wydajnosc linii - proponuje PKO SA fax service
0800-121881, 3, 4
Maja tam modem ustawiony na 14400. Jak tyle osiagniesz to linia jest ok :)

Wojtek Krolik
mmkrolik_at_cyf-kr.edu.pl
krolik_at_mol.uj.edu.pl