Re: Klopot z drukowaniem HP690C

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Thu 10 Feb 2000 - 05:49:46 MET

Uzytkownik Marian Guc <mguc_at_controlp.tarnow.pl> pisze w wiadomosci
389EBF0C.26A4D212_at_controlp.tarnow.pl do grup dyskusyjnych: ...
> "Andrzej P. Wozniak" napisa3(a):

> A co rozumiesz pod pojeciem czyszczenia? Które elementy nale?y oczyocia?

Przecież napisałem - czytaj instrukcję (helpa). Nie mam pod ręką, więc nie
zacytuję. Czyszczenie głowic jest tylko jednym z elementów czyszczenia całej
drukarki, a ja po prostu chciałem ostrzec przed marnowaniem tuszu.

PS. A co Twoja Szkapa ma do moich ogonków? Nie umiesz jej ustawić?

--
Andrzej P. Woźniak  usher_at_polbox.com (z->h w adresie z nagłówka)
*   Czy Twój Clipper już odnalazł swoją przystań?