Re: Vibra16

Autor: J (jkoslacz_at_supermedia.pl)
Data: Thu 10 Feb 2000 - 07:47:39 MET

Barabasz wrote:

> Mam karte radiową zintegrowaną z ta kartą. Nie wiem gdzie szukać do
> niej sterowników. radiówka jest produkcji firmy Media Forte.
> Programik z ich strony nie działa. Dlaczego?

  Do mojej był dołączony RadioAKTIV - czy o tym programie mówisz ? No
  cóż - u mnie działa ;) Jeśli chcesz, mogę Ci przesłać prymitywny
  programik wybierający stację i włączający dźwięk. Nie jest tak
  śliczny jak RadioAKTIV, ale działa również pod DOS-em i Linuksem.

  BTW: może spróbuj przejrzeć DejaNews przed zadaniem pytania ? Temat
  pojawił się na grupie ostatnio pod koniec stycznia.

  (J)