Re: Trinitron meczy oczy ?

Autor: Artur Sikora (arts_at_cc.uni.torun.pl)
Data: Thu 10 Feb 2000 - 10:11:44 MET

Michal Glebowski (praca) napisał(a) w wiadomości:

>jak beda obslugiwaly wszystkie rozdzielczosci,
>glebie kolorow i dobrze pracowaly z dopalaczami.

Jestem wiekszym optymista.
Mysle, ze TFT kupie sobie juz za dwa lata.
i wystarczy mi, ze bedzie obslugiwal 1280x960,
wtedy automatycznie bedzie pokazywal 640x480
bez straty jakosci. Jak latwo obliczyc, pietnastka
o tej rozdzielczosci powinna miec plamke 0,23~0,24
i na to wlasnie licze.
Jesli cena takiego TFT wyniesie 2000PLN+VAT to good.

art

P.S. W tej chwili mozna kupic TFT LG 15,1"
1024x768 (plamka 0,3) za 4000PLN+VAT.