yamaha 8424 pytanie do uzytkownikow

Autor: polonx (polonx_at_go2.pl)
Data: Thu 10 Feb 2000 - 07:43:06 MET

mam nie najlepsze doswiadczenia z uzciem y8424 jako czytnika
CD ROM czy ktos uzywal y8424 jako czytnika i zjakim skutkiem
, porownanie z drugim napedem jaki mam- sam czytnik 32x
wypada miazdzaco na niekorzysc y8424 - duzo bledow trudnosc uruchamiania
aplikacji . dodam ze sprzet jest oczywiscie nowy , na gwarancji, funkcje
nagrywania dzialaja dobrze . zastanawiam sie
czy jest to normalne czy powinienem zareagowac , moze ktos ma podobne
doswiadczenia z innymi nagrywarkami