Re: Procesor AMD K6-2

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Thu 10 Feb 2000 - 06:41:10 MET

Jakub Pasoń wrote:

>Jest taka instrukcja CPUID podająca info o procku. Mają ją wszystkie
>procki począwszy od pentium i AMD-ki też.

to było pytanie retoryczne :-)
chodziło mi o to, że _zawsze_ będą różnice między procesorami, w ostateczności
w nazwie - program nie musi celowo nie działać na AMD, wystarczy, że
w kodzie będzie coś takiego:

- jeżeli pracujesz na 486 -> zrób to
- jeżeli pracujesz na pentium -> zrób to
- jeżeli pracujesz na pentiumpro - > zrób to
- tu jakieś dane binarne...

co zrobi program, gdy nie wykryje ani 486, ani pentium, ani pentiumpro?
wpadnie w maliny....

PS. oczywiście to znowu jest tylko _bardzo_uproszczony_ przykład