Sieć - prośba

Autor: Seweryn Kolano (sewkol_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 10 Feb 2000 - 01:01:31 MET

Jak mam skonfigurować sieć, aby chodziała pod W98 razem z modemem?
Nie wiem dlaczego komputery widzą się tylko wtedy, gdy przypisany do sieci
jest protokół TCP/IP (nie "widzą się" ani na IPX/SPX ani na NETBUI).
Gdy jest zainstalowany ten protokół (TCP/IP) i próbuję połączyć się z TPsą
to Winda wywala ostrzeżenie że udostępnione są zasoby i pyta czy ma to
wyłączyć. I tu jest problem gdy nie wyłączę to komp zawiesza się przy próbie
połączenia. Jak wyłączę to nie działa sieć.
Słyszałem, że trzeba skonfigurować odpowiedznio TCP/IP do "obsługi" sieci -
jak to dokładnie zrobić (chodzi o DNS, czy coś takiego).

Dzięki z góry za odpowiedź.
Pozdrowienia.