Re: !!!!!! pomocy aver fun tv litle + pilot

Autor: Maciek E. Networker Xing (macieger_at_priv7.onet.pl)
Data: Wed 09 Feb 2000 - 23:30:25 MET

Dlugi napisał(a) w wiadomości: ...
>jak w temacie zaginely mi sterowniki kto ma dyskietki 1 i 2 ?
>prosze o kontakt dlugi2_at_go2.pl
>juz 1/2 roku bez tv jestesm Prosze Pomocy
>Pozdr.. Długii

A szukałeś w internecie, tam jest większość sterowników (no dwa razy się
nadziałem ze starymi kartami), najczęściej na stronie producenta sprzętu.
Dwie dyskietki to będziesz miał prawie 3 MB więc nie jest to tak strasznie
dużo do zciągnięcia z sieci, możesz użyć np Getrighta (bardzo pomocny).
macieger_at_friko7.onet.pl