Re: Szukam właścicieli ACORP-a 56 i Spirit-a

Autor: Andrzej z Zaborza (morgotch_at_priv2.onet.pl)
Data: Wed 09 Feb 2000 - 23:17:11 MET

Użytkownik Bankowy <arpad_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:Tteo4.6980$34.233750_at_news.tpnet.pl...

> Mam Spirita... I w moim przypadku przerywa ok. 3 razy. Przy jednokrotnym
> połączeniu nie ma to wielkiego znaczenia, ale jak dodzwanieasz się na
> dostępowy tpsa (czyli przynajmniej kilka razy) to już o słuchaniu nie może
> być mowy...

Zmieniłem spiryta tylko dlatego, że potrzebowałem modemu w dosie.
Gdyby nie to spiryt byłby moim typem możliwości/econo
Teraz mam acorpa ext. i co do jakości surfowania lepszy był spiryt

> Trzymaj się...

I vice versa