Onet : Oczekuje publicznych przeprosin od Kierownika serwisow pocztowo-komunikacyjnych Optimusa Onet.PL ,Pana Marka Minakowskiego bylo: Re: Help ::::Serwer Onet.Pl blokuje mi wysylanie postow do Abuse@TPSA.pl

Autor: expert (expert_at_priv1.onet.pl)
Data: Wed 09 Feb 2000 - 22:09:47 MET

> Z tego, ze nie ten watek zaczyna sie od "Re" wnioskuje, ze to byl znowu
> Expert, a on jest u mnie wyfiltrowany :-)
>
> Expercie, znudzily mi sie twoje maile, ze cos ci znowu poblokowalismy. Jak
> masz manie przesladowcza, to sie zglos do psychoanalityka, a nie na liste...
>
> --
> dr Marek Jerzy Minakowski, Optimus Pascal S.A. - Onet.pl
> kierownik serwisu "Biznes" i serwisów pocztowo-komunikacyjnych
> e-mail: minakowski_at_onet.pl

Panie Dr Minakowski,

jako ze publicznie Pan obraza uzytkownika konta Friko.Onet.Pl
z ktorego wysylanie bylo faktycznie zablokowane przez 3 dni
zamiast laskawie przeprosic i wyjasnic przyczyne zablokowanie kont
One.Pl
i podanie przyczyn awarii,

czego moznaby oczekiwac z zamieszczonej wizytowki sluzbowej
przedstawiciela firmy Optimus

Oczekuje publicznych przeprosin,
nawet gdybym mial raz jeszcze prosic o to w imieniu
firmy Optimus SA Prezesa Kluske

Jacek

_________

A gdyby Pan nadal twierdzil ze na problemy z poczta Onet.PL
najlepsi sa psychoanalitycy, to jednak zauwazam,
ze zgodnie z wizytowka,

> dr Marek Jerzy Minakowski, Optimus Pascal S.A. - Onet.pl
> kierownik serwisu "Biznes" i serwisów pocztowo-komunikacyjnych
> e-mail: minakowski_at_onet.pl

jest odpowiedzialny za serwisy pocztowo-komunikacyjne w Onet.Pl
co sam deklaruje.

I konczac zapytanie .
Czy wszystkie osoby , ktore napotkaly problemy z wysylaniem poczty
z Onet.Pl
maja sie udac do tego samego psychoanalityka, czy do roznych,
bo z pewnoscia jeden nie poradzi z taka liczba pacjentow.

Bo kolejnych Pana pacjentow sam przedstawie :

1.