Celeron 300A@450 - problem z instalacja OSow

Autor: Lukasz Korzybski (naos_at_neptun.zsbo.ids.pl)
Data: Wed 09 Feb 2000 - 21:27:39 MET

Witam.

mam proca jwt... wszystko jest ladnie i pieknie dopuki nie instaluje
jakiegos systemu. Przy instalacji Win2k, Linuxa, Unixa a po zmianie dysku ze
starego caviara na experta 13GB takze Win98 komp sie rebootuje/wylacza.
Nie mam pojecia czemu. Pozatym nic go nie rusza quaki, unreal, 3dmax, 3dmark
nawet przy wielogodzinnej pracy (nastawialem na noc) procek jest chlodzony
duzym radiatorem od PII + dwa wiatraczki + pasta, niestety mam asusa P2B i
nie moge zbytnio zwiekszyc zasialania

Z gory dziekuje za odpowiedz.