Re: ZAGUBIONA PARTYCJA !!!

Autor: Ledis (ledis_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 09 Feb 2000 - 19:07:35 MET

> Zgubiła się mi partycja (tzn.: jeden z dysków logicznych w rozszerzonej
> partycji DOS). Wszelkie próby odzyskania jej zawodzš. System nie znajduje
> nawet miejsca po istniejšcym logicznym dysku i nie można na nim stworzyć
> nowego. Rozmiar dysku jest odczytywany, jako pomniejszony o wielkość
> właśnie zagubionego dysku logicznego.

Mi udalo sie odzyskac partycje po zniknieciu, nawet kilka razy.
Jezeli jeszcze jej nie odzyskales i nic nie probowales zapisac to odpisz.
Trzeba do tego uzyc edytora partycji.
Daje 95 % na odzyskanie wszystkich danych pod tym waznym warunkiem:
jezeli nie zostala stworzona nowa partycja lub przesunieta jedna z pozostalych
a nawet nie wskazane jest usowanie do konca partycji tej zniknietej.

Pozdrowienia.