Odp: Monitory - SUPER PILNE !!!

Autor: RICO (rfranek_at_sgh.waw.pl)
Data: Tue 08 Feb 2000 - 20:30:21 MET

Użytkownik Michał Młynarczyk <michal.mlnynarczyk.usenet_at_gorilla.com.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:87mf2s$rp3$2_at_sunsite.icm.edu.pl...
> najlepszą
>
> Philips

Nie wiem jak z ta 17 Sampo, ale 15 ktora mialem byla naprawde niezla i
Philips 105 Brilliance w niczym nie wydawal sie byc lepszy. Jest to zreszta
nie tylko moje odczucie. Na Twoim miejscu nie zastanawialbym sie i bral ta
17.

Pozdrawiam.

--
Remigiusz Franek "RICO"