Re: Problem z drukarką Hewlett Packard DeskJet 710C

Autor: Bankowy (arpad_at_polbox.com)
Data: Wed 09 Feb 2000 - 15:04:55 MET

>Mam Problem z w/w drukarką. Polega on na tym, że w czasie kiedy pojemniki z
>tuszem dokują w swoje miejsce, to zanim zostaną zakryte gumkami, które po
>chwili się nasuwają na nie, wylewa się mi tusz na gąbkę, która tam jest u
>dołu. Dzieje się to po każdym drukowaniu lub kiedy otworzę pokrywę
drukarki,
>potem ją zamknę (pojemniki wyjeżdżają, potem dokują). O ile się nie mylę,
>o tę gąbkę, która tam jest, pojemniki mają się tylko wycierać chyba,

Wycierać... chyba nie, bo jest za nisko... Ale po przeczytaniu Twojego posta
postanowiłem sprawdzić... i ze zdziwieniem odkryłem że są tam plamy tuszu...
Jest też nad tą gąbką taka biała ośka którą też mam lekko zabrudzoną. Plamy
są spore... a ja naprawdę b.mało drukuje, a i drukarka świeża... Heh, dziwne
to...

e-mail: Bogdan.Skorupka_at_ien.pw.edu.pl
                    UIN: 44877025
                    Nick: Bankowy